Kursai ir egzaminai – DUK

Kaip užsiregistruoti ir pradėti kursus?

Įsitikinkite, kad svetainėje esanti vėliavėlė yra ta kalba, kuria norite mokytis kursą.
Paspauskite viršuje esantį mygtuką „Registruotis”. Tada užpildykite registracijos formoje pateiktą informaciją.
Kursų kataloge pasirinkite norimą kursą.
Paspauskite pradžios mygtuką.

Kada galiu pradėti kursą?

Kursą galite pradėti iš karto po užsiregistravimo.

Kaip laikomas egzaminas?

Baigus kursą egzaminas laikomas internetu.
Kad išlaikytumėte egzaminą, turite surinkti 75 % teisingų atsakymų (karštųjų darbų kurse – 70 %).

Egzaminui išlaikyti turite 3 bandymus.

Jei egzamino neišlaikysite, turėsite iš naujo laikyti kursą.

Kada galiu tikėtis gauti sertifikatą?

Gavus visus dokumentus ir apmokėjimą, išsiunčiami kvalifikaciją patvirtinantys pažymėjimai (plastikinės kortelės). Jie gaminami ir išsiunčiami kasdien. Nuo kortelės pagaminimo iki jos gavimo paštu užtruks apie 10 dienų. Kvalifikacijos pažymėjimus karštiesiems darbams išduoda Norvegijos priešgaisrinės apsaugos asociacija, kurie siunčiami elektroniniu būdu, paprastai per 30 dienų.

Ką daryti, jei kursus apmokės mano darbdavys?

Kai registruositės kaip naudotojas, matysite pasirinkimą – „Sąskaita faktūra, išsiųsti į”.
Pasirinkite „Įmonė” ir įveskite darbdavio informaciją.

Ar galima užsakyti kursą/keletą kursų savo darbuotojams?

Taip, galite užregistruoti tiek kursų, kiek tik norite, savo darbuotojams. Turite užpildyti registracijos formą ir įvesti darbuotojų, kuriuos norite įtraukti į kursus, asmens duomenis. Registruojantis svarbu teisingai nurodyti vardą, pavardę, gimimo datą ir el. pašto adresą. Karštųjų darbų atveju labai svarbu, kad būtų teisingai nurodytas darbuotojo mobiliojo telefono numeris. Darbuotojui bus išsiųstas el. laiškas su prisijungimo informacija ir slaptažodžiu.

Didesnėms grupėms (10 ir daugiau asmenų) registraciją galime atlikti už jus. Atsiųskite užklausą el. paštu info@instantkurs.no ir mes pasirūpinsime.

Esu darbdavys, ar galiu gauti savo darbuotojų kvalifikacijos pažymėjimų kopijas?

Taip – jei darbdavys sumokėjo už kvalifikacijos pažymėjimą, galime atsiųsti skaitmeninę pažymėjimo kopiją. Susisiekite su mumis el. paštu – info@instantkurs.no.

Kaip galiu pamatyti savo įmonės kursų apžvalgą?

Jei esate sudarę sutartį su „Instant Kurs AS” ir esate savo įmonės paskyros administratorius, galite tai lengvai rasti administravimo skydelyje, spustelėję „Ataskaitos” ir dar kartą „Mokymo matrica”. Čia galite greitai ir lengvai apžvelgti visų dalyvių pažangą įvairiuose kursuose. Galite naudoti paiešką, kad surastumėte konkretų asmenį, arba eksportuoti visus naudotojų duomenis į „Microsoft Excel” lentelę, kuri bus išsiųsta į jūsų el. paštą.

Retkarčiais besinaudojantys vartotojai:
Galite susisiekti su mumis el. paštu info@instantkurs.no ir pateikti užklausą, ir mes atsiųsime jums apžvalgą. Užklausą turite siųsti iš savo įmonės el. pašto paskyros, kad mes galėtume patvirtinti, kad esate darbdavys.

Kur galiu atlikti praktiką?

Įmonė „Instant Norge AS” organizuoja praktinius mokymus grupėms ir yra paskyrusi konkrečias mokymų datas: https://instantkurs.no/calendar_type/praksis/

Kompetentingas asmuo taip pat gali vesti praktinį mokymą įmonės viduje ir (arba) išorėje. Praktinius mokymus turi vesti asmuo, turintis bent lygiavertę kvalifikaciją. Pavyzdžiui, jei mokotės pastolių montavimo 2-9 metrų aukštyje kursą, praktiką vedantis asmuo turi būti išklausęs bent lygiavertį kursą. Praktinį mokymą vedantis asmuo turi pasirašyti mums siunčiamą praktinio mokymo dokumentą.

Ką daryti jei negaliu prisijungti?

Dažniausiai pasitaikančios prisijungimo problemos ir jų sprendimai

Ar esate tinkamoje svetainėje?
Įsitikinkite, kad esate tinkamoje svetainėje (norvegų kalba – instantkurs.no). Jei esate užsiregistravę kita kalba, pirmiausia pasirinkite tinkamą vėliavėlę.

Ar naudojate teisingą vartotojo vardą?
Patikrinkite el. laišką, kurį gavote registruodamiesi. Jame turėtų būti nurodytas jūsų interneto svetainės adresas, vartotojo vardas ir slaptažodis.

Naujas slaptažodis:
Prisijungimo puslapyje spustelėkite „Forgot password” (Pamiršote slaptažodį).
Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, vadovaukitės jums atsiųstame el. laiške pateiktais nurodymais.

Kita:
Įsitikinkite, kad jūsų naršyklė yra atnaujinta, kad išvengtumėte suderinamumo problemų.
Išvalykite naršyklės atmintį, jei iš naujo nustačius slaptažodį išlieka prisijungimo problemų.

Pagalba iš klientų aptarnavimo:
Jei iš naujo nustatę slaptažodį el. paštu problemos neišsprendėte, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimą adresu info@instantkurs.no, kad gautumėte individualią pagalbą.

Užsiregistravau paskyroje, bet negavau el. laiško?

Patikrinkite, ar jūsų el. laiškas nepateko į nepageidaujamų laiškų / šlamšto filtrą. Kartais pasitaiko, kad el. laiškai patenka į nepageidaujamų (spam) laiškų filtrą.

instant-customer-support

Susisiekite